ورزشی

رامین رضاییان کلید سپاهان مقابل الهلال

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به نقش رامین رضاییان در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان پرداخت.

به گزارش اخبار ایران من و به نقل از سایت AFC، سپاهان توانست به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد و به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم باید در یک هشتم نهایی به مصاف الهلال برود. شاگردان مورایس حالا پس از ۱۲ سال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هستند اما کار سختی در تقابل با الهلال خواهند داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با مهم ارزیابی کردن نقش رامین رضاییان در دیدار با الهلال نوشت: رامین رضاییان دفاع راست هجومی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی برای سپاهان داشته است. ملی‌پوش ایرانی که اخیراً به کشورش کمک کرد تا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر صعود کند، در مرحله گروهی به عنوان بال راست درخشان ظاهر شد و در پنج بازی چهار گل به ثمر رساند و این تیم اصفهانی برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به مرحله حذفی صعود کرد.

رضاییان در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز ارزش‌های بالایش را به خصوص در بازی برابر ولز نشان داد؛ جایی که پس از یک ضد حمله سریع دروازه رقیب را باز کرد. این بازیکن ۳۳ ساله عملکرد خوبی در تیم ژوزه مورایس داشته و توانسته به خوبی خودش را در این تیم به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار نشان دهد. 

این در حالی است که قدرت بازیکنان کناری در تیم الهلال نیز بالاست. از ۱۶ گل الهلال در دور گروهی لیگ قهرمانان ۱۰ گل توسط مدافعان کناری ساخته شده است. هم محمد البریک و هم ناصر الدوساری بخش مهمی از بازی هجومی الهلال هستند. به همین خاطر رامین رضاییان چه از نظر دفاعی و چه هجومی بازیکن مهمی در این دیدار برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

رامین رضاییان کلید سپاهان مقابل الهلال

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین رامین رضاییان را یکی از ستاره‌های احتمالی این مرحله از رقابت‌ها پیش‌بینی کرد. رضاییان با چهار گل بهترین گلزن سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری است. او همچنین از نظر موقعیت گل ایجاد شده (۱۷) و سانتر موفق (۱۶) به ترتیب در رده دوم و اول در دور گروهی لیگ قهرمانان قرار داشت.

رامین پیش از این با پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان بازی کرده بود و سپاهان سومین تیمی است که این بازیکن با پیراهن آن در لیگ قهرمانان ظاهر می‌شود.

دیدار رفت دو تیم سپاهان و الهلال در قالب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنج‌شنبه (۲۶ بهمن) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. بازی برگشت دو تیم سوم اسفند در ریاض برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا