دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از رسیدگی به دو فقره 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار ایران من، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات دو فقره سرقت در شهرستان ری گفت: کشف چندین فقره سرقت اشیاء از داخل یک دستگاه خودرو، نمایندگان تیم کلانتری 175 باقرشهر را برای رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار داد. در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته منجر به شناسایی سارق شد و در پی آن ماموران با همکاری مجرمانه به مخفیگاه وی اعزام و در راستای عملیات همکاری متهم را دستگیر و منتقل کردند. او را به ستاد پلیس.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازدید از محل نیز اقلام سرقتی از خودرو، موتورسیکلت مسروقه و سایر اقلام مسروقه را کشف و به پلیس آگاهی منتقل کرد. سارق در بازجویی به 10 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

سه مورد سرقت در شهرستان ری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خصوص حضور سه فقره سرقت در ری گفت: شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم منزلش در شهر ری موجب شد تا رسیدگی به موضوع در دستور کار گروه عملیات قرار گیرد. در کلانتری شهر

آقای جلیلیان افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، مظنون پرونده را شناسایی و پس از تماس با ماموران انتظامی، وی را در محل اختفای این متهم دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند. متهم در مصاحبه های ویژه پلیسی به سه فقره سرقت منزل در شهرستان ری اعتراف کرد. همچنین تحقیقات برای کسب اطلاعات بیشتر از سارق ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: در محل اختفای سارق چندین اقلام مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت رعایت قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا