عمومی

برای آرشا که نان نام پدر را نمی خورد!

درست است که پدرش هادی شکوری است و در تیم های بزرگی چون پاس و استقلال بازی کرده اما راه پسر از پدر جداست. آرشا آنقدر شایسته بوده که کسی نتواند رویش برچسب بزند و بگوید:«اگر پدرش شکوری نبود حالا اینجا نبود.»

گلر ۱۷ ساله تیم ملی نوجوان که هنوز عملکرد خیره کننده اش در دیدار ایران و برزیل از یاد کسی نرفته، آنقدر در این مدت سیو موفق داشته که حسابش از دست خیلی ها در رفته است.

بدون تعارف باید گفت که آرشا یکی مثل حسین عبدی را مجبور کرد تا دعوتش کند و درون دروازه از او استفاده کند. حالا این اجبار ظاهرا به امیر قلعه نویی رسیده.سرمربی تیم ملی بزرگسالان که داعیه جوانگرایی در تیم ملی را دارد و با دعوت از بازیکنانی که هنوز هجده سال‌شان نشده سعی دارد فریاد بزند که ایهاالناس!کار را شروع کرده ام؛این تیم ایران به زودی جوان می شود.

راستش دعوت از شکوری برای خودم عجیب بود اما قلعه نویی برای اثبات جوانگرایی‌اش هم که شده کاری را آغاز کرده که اگر جواب بدهد بدون تعارف باید گفت که دروازه ایران تا سال ها سال بعد بیمه است،به شرطی که دعوت از بازیکنانی مثل آرشا شکوری فقط در حد همان دعوت نباشد و به آنها بازی برسد تا تجربه های شان را در همین ابتدای راه کسب کنند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا