اقتصادی

پهلوگیری کشتی ۳۱ هزار تنی برای تخلیه برنج در بندر بوشهر

اخبار ایران من / بوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک کشتی حامل 31000 تن برای تخلیه برنج پس از 10 سال از تایلند در بندر بوشهر پیاده شده است.

سیاوش ارجمندزاده در کنار این پروژه در خصوص افزایش تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر اظهار داشت: افزایش و بارگیری بار در دو ماهه امسال 650 هزار تن بوده که 90 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

وی همچنین گفت که بیشتر صادرات مربوط به نمک از جمله کلینکر ، پودر سیمان ، گچ و سایر مواد مشابه است. وی گفت: “در بخش خارجی ، بیشتر کالاها کالاهای اساسی بود.”

مدیرکل بنادر و دریانوردی منطقه بوشهر گفت: پس از اتمام پروژه آب که از شهریور ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و بندر و آب دریا را قطع کرد ، امکان بهره برداری از 30 هزار تن شناور وجود داشت.

به گزارش اخبار ایران من ، ارجمندزاده از عزیمت راه آهن 31 هزار تنی به بندر بوشهر برای تخلیه برنج خبر داد و اظهار داشت: با مشورت شرکت خدمات بازرگانی ایران ، مهمترین کالاها به بندر بوشهر یدک می کشد ، جایی که 31 هزار کشتی برنج تایلندی را از دست داده اند 10 سال به بندر بوشهر.

وی افزود: در چندین بندر در منطقه بوشهر ، ما در حال آموزش آموزش توسعه بندر هستیم و در حال حاضر کار در سه بندر کنگان ، بوالخیر و محمد عامری برای افزایش ظرفیت بندر در حال انجام است.

این مقام مسئول همچنین در مورد بنادر شمالی استان بوشهر گفت: کار توسعه در این بنادر ادغام شده است که هر کدام از آنها قادر به افزایش تعداد کشتی و افزایش بار هستند.

سیاوش ارجمندزاده در مورد بزرگی بندر بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر بندر بوشهر در مجموع هفت میلیون تن بار دارد که من بطور کامل بندر نگین را مستقر می کنم ، هشت میلیون تن به پروژه اضافه می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا