ورزشی

باشگاه پرسپولیس: عدم صدور مجوز حرفه‌ای کذب محض است

باشگاه پرسپولیس: عدم صدور مجوز حرفه‌ای کذب محض است

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ خبر صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه بابت بدهی‌های مالیاتی کذب محض است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مبنای باشگاه پرسپولیس هیچگاه پاسخگویی به گمانه‌زنی و شیطنت برخی رسانه‌ها و البته گروهی از خبرنگاران رنگی نبوده است، اما برای پایان دادن نگرانی‌های هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس ذکر این نکته ضروری است که خبر صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه بابت بدهی‌های مالیاتی کذب محض بوده و این هم یکی دیگر از شیطنت‌هایی است که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم. از بحث دیروز تمدید قرارداد بازیکنان تا شایعه صادر نشدن مجوز حرفه‌ای بابت مالیات.

در زمینه روند پرداخت‌ها همانگونه که در مصاحبه اخیر رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای عنوان شد، باشگاه پرسپولیس تمام بدهی‌های خود را پرداخت کرده و برخلاف برخی باشگاه‌های دیگر، پرونده در جریانی ندارد که جلوی جاری شدن حکم آن گرفته شده باشد. ضمن این که تمام بدهی‌های قبلی به افراد یا تیم‌های خارجی را بدون کوچکترین کمکی از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت کرده است.

از این رو برای چندمین بار تاکید می‌شود که در حال حاضر تنها موضوع اصلی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف مالکیت مشترک است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی که در حال انجام است این مانع نیز برطرف شده تا به امید خدا پرسپولیس بزرگ همچون سال قبل و سال‌های قبل‌تر بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا