ورزشی

مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با اعلام جدیدترین زمان برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خبر‌ها آمده است که ۵ بانک در تلاش هستند، به صورت مشترک امتیاز این دو باشگاه را در اختیار بگیرند، اما بر اساس آخرین خبر‌های رسیده بانک‌ها تمایلی برای در اختیار گرفتن امتیاز این دو باشگاه ندارند.

دلیل هم واضح و مبرهن است. بانک ملت اگر امتیاز تیم پرسپولیس را خریداری کند، بدون شک با طرد از سوی مشتریان آبی مواجه می‌شود و عکس این قضیه هم صادق است. اگر بانک ملت به عنوان خریدار آبی‌ها معرفی شود، مشتریان طرفدار پرسپولیس با این بانک قطع همکاری خواهند کرد.

جالب است برند‌هایی که در سال‌های اخیر تمایل به همکاری به استقلال و پرسپولیس گرفته‌اند، قرارداد مشترک با هر دو باشگاه امضاء کرده‌اند. نمونه اش بانک شهر که دو سه فصلی به صورت مشترک هم با استقلال کار می‌کند و هم پرسپولیس.

معضل جدید اینجاست قانون این اجازه را به بانک‌های خریدار نمی‌دهد که هم استقلال را بخرند و هم پرسپولیس را، چون طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مالکیت دو باشگاه باید از هم تفکیک شود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا