علمی

شاهکار بی‌ام‌و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان

به گزارش اخبار ایران من، این شرکت همچنین موتورسیکلت های اسپرت جذابی تولید می کند، از جمله مدل محبوب S۱۰۰۰ RR که اکنون برای ساخت مدل M ۱۰۰۰ RR – یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت های با مجوز حرکت در جاده های معمول- تقویت شده است.

بر اساس گزارش روزیاتو، با نگاهی به M ۱۰۰۰ RR، بلافاصله مشخص می شود که این یک موتورسیکلت ورزشی معمولی نیست. بدنه این موتور کاملاً از فیبر کربن آزمایش شده آیرودینامیکی ساخته شده و دارای باله های بزرگ فیبر کربنی در جلو برای افزایش نیروی رو به پایین است که این تصور را ایجاد می کند که بدون آن ها، موتور هنگام شتاب گیری به سمت عقب واژگون می شود.

موتور چهار سیلندر ۹۹۹ سی سی تنها یک سانتی متر بزرگ تر از کاوازاکی H۲ است، اما پنج اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند و M۱۰۰۰ RR را به نهایت سرعت بیش از ۳۰۲ کیلومتر در ساعت می رساند. راحتی در این موتورسیکلت اندک است، اگرچه دستگیره های گرم به صورت استاندارد وجود دارند. همان طور که انتظار می رود، اکثر ویژگی ها از جمله کنترل پرتاب، کنترل لغزش، کنترل کشش دینامیکی، حالت های سواری چندگانه و سیستم ABS Pro عمدتاً متمرکز بر عملکرد موتورسیکلت هستند.

این خودرو به عنوان یک موتورسیکلت مسابقه ای استاندارد ۳۸،۷۴۰ دلاری، هیچ جایگاه واقعی در جاده به جز رساندن شما به پیست ندارد. آن ها فقط می خواستند بهترین موتورسیکلتی که می توانستند را بسازند، فقط به این دلیل که می توانستند. نتیجه شگفت انگیز است.

۵۸۵۸

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا