ورزشی

رکوردشکنی هواداران تراکتور بار دیگر با حضور ۱۰۰ هزار نفر

آفتاب‌‌نیوز :

 امشب از چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر و در دیداری معوقه، تراکتور در تبریز میزبان سپاهان بود؛ مسابقه‌ای که در بازی رفت و در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع طلایی‌پوشان به پایان رسید.

این مسابقه که با نتیجه بدون گل خاتمه یافت بیش از هر چیزی تحت تاثیر حضور تماشاگران بود بطوریکه علاوه بر حضور هواداران در ورزشگاه تپه و کوه‌های مشرف به ورزشگاه پر از تماشاگران بود و حضور هواداران در این بازی بیش ۱۰۰ هزار نفر تخمین زده شد.

هواداران تراکتور علاوه بر شهر‌های آذربایجان شرقی از شهر‌های مختلف آذربایجان غربی و اردبیل حتی زنجان نیز برای دیدن این بازی به تبریز آمده بودند و از صبح امروز حال و هوای شهر تبریز و خیابان اطراف ورزشکاه با حضور هواداران حال و هوای دیگری پیدا کرده بود و رنگ قرمز پیراهن و پرچم‌های قرمز بیشتر از هر چیزی نمود داشت.

 بیش از ۸۰ هزار تماشاگر، ۲ ساعت پیش از شروع بازی ظرفیت ورزشگاه یادگار امام را تکمیل کردند و تعدادی از هواداران تراکتور در کوه‌های اطراف ورزشگاه مستقر شده بودند.

 تعداد اندکی تماشاگر سپاهان در ورزشگاه حضور دارند که در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شده بودند.

 

 براساس این گزارش در فصل امسال لیگ برتر تا به امروز هیچ بازی حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر را به خود ندیده است و پرشور‌ها بار‌ها در صدر اخبار جهان قرار گرفتند و گویی این هواداران به دیده شدن در نقاط مختلف این کره خاکی عادت کرده‌اند.

 با تصمیم زنوزی مالک باشگاه تراکتور تماشای این بازی برای هواداران تیم تبریزی رایگان اعلام شده بود.

با پایان نیمه اول، گروهی از هواداران تراکتور برای تهیه آب و مواد غذایی سکو‌های خود را ترک کردند و بلافاصله هواداران سرپا ایستاده جای آن‌ها را گرفتند.

در نیمه اول تراکتور نمایش خوبی داشت، ولی پس از ۲۰ دقیقه اول، تب و تاب آرام گرفت و بازیکنان سپاهان سعی کردند دقایق پایانی نیمه اول را مدیریت کنند.

در نیمه دوم شرایط مشابه نیمه نخست بود و بازیکنان تراکتور سعی بر خلق موقعیت داشتند که باز هم مدافعان سپاهان باهوش‌تر عمل کردند تا این دیدار حساس و مهم در جو فوق العاده یادگار امام با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

با تساوی در این دیدار، تراکتور با ۳۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند و سپاهان هم از ۲۰ بازی، ۳۸ امتیاز به دست آورده تا در رده چهارم بماند که این باعث می‌شود تا هر دو تیم کماکان در تعقیب سرخابی‌های پایتخت نشین باشند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا