علمی

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گزارش شفاف ، در مراسمی به میزبانی رئیس ستاد فرمان امام ، مدیران عامل و مدیران 10 بانک و م institutionsسسه مالی ، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از مدیران و مدیران اجرایی “، با خبرهای خوب در زمینه کار در یک مرکز مالی در کشور انجام شده است.

محمد مخبر در مورد 5 سالگی این جشنواره اظهار داشت: امروز ما از 15000 اثر و 4000 اثر خلق شده در سال 1999 كه فردا 3000 میلیارد آن به بنیاد بركت اهدا شد سپاسگزاریم.

وی افزود: علاوه بر این ، 270 هزار پروژه بزرگ در سال 1400 در مناطق كم درآمد كشور با فروش 13 هزار و 270 میلیارد میلیارد دلار توسط ستاد امام خمینی (ره) و امضای 10 بانك و م institutionsسسه مالی ، نعمت خواهد یافت.

وی افزود: سال گذشته و امسال ، حدود 30 درصد مشاغل جدید ایجاد شده در کشور توسط گروه های کوچکی مانند ستاد فرمان امام و مناطق آن انجام شده است ، در حالی که ادارات اصلی بودجه و امکانات اضافی دارند. “راز چیست از این؟ “

رئیس اجرایی اضافه کرد: رمز موفقیت گروه 40 نفره مانند بنیاد برکت یافتن سرمایه کشور ، به عنوان مثال “مردم” آنها ، و آوردن قدرت ، مقرها و سازمانهای آنها است.

بر اساس آخرین نوآوری بنیاد برکت ، اهدا کننده گفت: “معرفی” بازگشت به روستا “و” همدلی برکت “و همچنین” کمک به مشاغل فاسد کرونا “برخی از استراتژی های اصلی است که از امروز به طور قانونی مورد استفاده قرار می گیرد .

مدیر عامل فرمان امام در ادامه گفت: از طریق “برنامه بركت” بازگشت و ایجاد مشاغل برای افرادی كه از روستاها به شهر مهاجرت كرده اند و همچنین دسترسی و فروش پول مردم برای ایجاد مشاغل در مناطق محروم.

این ناشر افزود: پیش بینی می کنیم تا سال 1401 بتوانیم حداقل 3000 نفر را از طریق این طرح به مناطق روستایی بازگردانیم و برای آنها شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: از طریق این فرآیند ، مردم می توانند کارهای خانه را به عنوان هدیه یا وام خوب به عهده خودشان بگذارند و مهم نیست كه مردم چطور مشاركت داشته باشند ، ستاد پلیس همان مقدار را می فروشد و به مبلغ وعده داده شده اضافه می كند.

اهدا کننده در مورد تحولات اخیر در واکسن کویران برکت گفت: همانطور که قول داده شده است ، ما تا پایان ماه مه 1 میلیون واکسن و 3.5 میلیون در ماه ژوئن در وزارت بهداشت ارائه خواهیم داد.

وی افزود: مرحله سوم تحقیقات پزشکی از هفته گذشته آغاز شده و در این مرحله برای 6000 نفر در 6 ایالت تزریق می شود.

رئیس فرمان امام افزود: تعیین زمان شروع واکسن و “واکسن ایران برکت” به عهده وزارت بهداشت است و کلیه منابع عمده در اختیار وزارت قرار خواهد گرفت.

امیرحسین مدنی ، مدیرعامل بنیاد برکت ، در مورد این پروژه اظهار داشت: تاکنون 338 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق روستایی و روستایی کشور ایجاد کردیم و 7703 روستا را با پروژه های بنیاد برکت تحت پوشش قرار دادیم.

وی در مورد مبانی این بنیاد افزود: “مطابق با لیست مدیر اجرایی انقلابی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ، از طریق” اپلیکیشن برکت “توانایی ایجاد شغل برای افرادی که مهاجرت کرده و به کشور خود بازگشته اند در مناطق نیازمند کشور.

وی افزود: افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی به زادگاه خود بازگشته اند ، می توانند با مراجعه به برنامه “برکت” و پر کردن فرم های مورد نیاز ، وضعیت خود را به ما اطلاع دهند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا از وطن خود صاحب خانه شوند. ” شهرها

مدنی بخشی از این پروژه را تشریح كرد و گفت: “همه کسانی كه پول و منابع خود را خرج نكرده اند و می خواهند از آن برای اشتغال زایی و ایجاد كشور استفاده كنند ، می توانند درباره راه اندازی برنامه” بركت “، مبلغی كه به صورت رایگان می خواهند صحبت كنند یا قرض الحسنه ، آن را به بنیاد برکت بدهید ، به همان روشی که مدیران ارشد فرمان امام بازپرداخت را تضمین می کنند.

وی افزود: افراد می توانند جامعه ای را كه می خواهند با آن كار كنند و منطقه ای را كه می خواهند در آن شركت كنند مانند كشاورزی یا دامداری یا صنایع دستی یا هر بخش دیگر و به صورت آنلاین و پیشرفت پروژه و محقق را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین درباره “تاج مشاغل آسیب دیده” گفت: “با کمک بستری که در بنیاد برکت راه اندازی شده است ، مردم می توانند مشاغل آسیب دیده خود را ثبت کنند ، این مورد بررسی می شود و در نهایت افراد به بانکها از طریق پایگاهها. “

وی افزود: یکی از مشکلات بانک ها در این زمینه این است که آنها همیشه نگران وضعیت موجود و بازیابی کند و اجرای پروژه هایی هستند که کار کرده اند ، به دلیل زمینه این سیستم و ارتباط آن با بانک “مشکل حل شده است و بانک قادر است با آخرین تحولات ، پیشرفت خود را رصد کرده و به صورت آنلاین و شفاف پیشرفت کند.

در ادامه مراسم ، کوروش پرویزیان ، مدیرعامل بانک پارسیان گفت: “من خوشحالم که توانسته ایم در کار بزرگ مقامات فرمان امام شرکت کنیم. امور مالی کشور باید به سمت ایجاد اشتغال و ایجاد اشتغال باشد.”

وی افزود: ساختن برج نعمت بر اساس آیات عامل بسیار مهمی است که فرصتی برای تأمل با جزئیات بیشتر نیز فراهم می کند.

محمدرضا فرزین ، مدیرعامل بانک کارآفرین ، در بخشی از این مراسم گفت: “جمع آوری کمک مالی بنیاد برکت و ایجاد یک بستر جدید و قدرتمند ، مفهوم جدید و مهمی است و در نتیجه ریسک بدهی را که نگرانی اصلی بانک ها است ، کاهش می دهد.” یانگ به دفتر مرکزی خود به صورت آنلاین نگاه می کند ، که یک مبدل لباس است و از ایده ها و تجربیات خوب و همچنین دکتر ناشی می شود. مخبر

وی افزود: این مارک همچنین به دولت کمک می کند تا کمبود ماشین آلات لازم را برطرف کرده و از این پس برنامه ها را هوشمندانه اجرا کند.

سید فرید موسوی ، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی نیز در این مراسم سخنرانی کرد ، وی آنچه ستاد مرکزی امام خمینی (ره) در کشور گفت: “ایجاد 220،000 شغل به معنای حفظ احترام برای 220،000 ایرانی و مسلمان است” را ستود. مرکز توسعه انجام داده است.

وی افزود: علاقه ما به کارهای دفتری همیشه به موفقیت پروژه و انجام آن بستگی دارد یا خیر. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت به نگرانی های ما پاسخ می دهد و ایده روشنی از محل استقرار پروژه به ما می دهد “

به دنبال این مراسم ، تفاهم نامه ای بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و صندوق های ملی و بانک ها ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسنه آنلاین ، صندوق کارآفرینی امید ، سپه ، صنعت و معدن ، پست بانک و صندوق اشتغال برکت در 270،000 شغل در مناطق دور افتاده مشارکت دارد. شد.

در پایان این مراسم ، پروژه های تولیدی کوچک و متوسط ​​بنیاد برکت با یک کنفرانس ویدیویی در 15 منطقه در سراسر کشور تحت حمایت فرمان امام امام (ره) راه اندازی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا