عمومی

نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید جواد کریمی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان اظهار کرد: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌ها با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

فرماندار آزادشهر در ادامه با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است، افزود: نانی که توسط واحدهای خبازی تولید و عرضه می‌شود، باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد و در تهیه آن تمامی نکات بهداشتی در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف، افزود: با تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم‌فروشی، گران‌فروشی، برخورد نامناسب با مشتری و مشکل بهداشتی داشتند، برخورد قانونی صورت گرفت و جریمه شدند.

کریمی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آزادشهر برای بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری آزادشهر در حال برگزاری است.

فرماندار آزادشهر در پایان با تأکید بر برخورد با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام کنند.

دکمه بازگشت به بالا