اتفاقات

توقیف ۶۹ تن سیلیستین قاچاق در شاهرود

اخبار ایران من/سمنان  جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۶۹ تن سنگ معدنی سیلیستین در شاهرود و دستگیر ۳ متهم سودجو در این رابطه خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی شامگاه گذشته ۲۳ اردیبهشت با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و منابع طبیعی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان و پاسگاه انتظامی طرود با اشرافیت اطلاعاتی و پایش کویر و مسیرهای مواصلاتی توانستند دو خودرو سنگین حامل سنگ سیلیستین که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه فعالیت برای استخراج از معدن سنگ سیلیستین به علت عدم استانداردهای لازم از سوی دستگاه های اجرایی غیر مجاز است، ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مقدار ۶۹ تن سنگ سیلیستین کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: همچنین دو خودرو کامیون و تریلی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند. 

سرهنگ میر احمدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا