ورزشی

گربه سیاه یزدانی به المپیک می‌رود؟

واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا به بازگشت «دیوید تیلور»

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که هنوز کشتی آمریکا تحت تأثیر کشتی دیوید تیلور و آرون بروکس و غیب رقیب دیرینه یزدانی در المپیک پاریس است، خبر‌های ضد و نقیض از بازگشت تیلور و حضور او در المپیک پاریس مطرح است. پس از اینکه آرون بروکس توانست دیوید تیلور را شکست دهد و به المپیک پاریس راه پیدا کند، خبر مثبت شدن تست این پدیده کشتی مطرح شد. در واقع گفته می‌شود تست دوپینگ آرون بروکس در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال مثبت اعلام شده و به همین منظور ممکن است او از حضور در المپیک منع شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در واکنش به این اتفاق، گفت: «ما از پست‌های اخیر در مورد آرون بروکس آگاه هستیم. کشتی آمریکا در مورد آزمایش دوپینگ اظهار نظر نمی‌کند، چون این فرآیندی است که توسط سایر سازمان‌ها انجام می‌شود. فدراسیون کشتی آمریکا تأیید کرد در صورتی که آرون بروکس نتواند به المپیک برود دیوید تیلور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا خواهد بود. اگرچه تیلور هنوز بازنشستگی خود را اعلام نکرده، اما او در این هفته با پذیرش سرمربیگری در ایالت اوکلاهاما، بسیاری از مردم را شوکه کرد. وی جانشین جان اسمیت خواهد شد که این پست را به مدت سه دهه در اختیار داشت.»

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا