اقتصادی

هشدار گمرک به ۱۱۰ واردکننده کامیون

با برداشته شدن محدودیت ها و معرفی مجوز واردات خودروهای خارجی ، گمرک ایران به 110 مهاجر هشدار داده است که مجوز را ظرف یک ماه تمدید کنند. در غیر این صورت ، خودروها رها می شوند.

به گزارش اخبار ایران من ، در نهایت با موارد زیر ، توزیع و تأیید تقریبا 6000 خودرو وارداتی در لیست قرار گرفت و مجوز از امروز آغاز شده است. با این حال ، با معرفی مجوز و پیشنهاد یک ماهه به دستگاههای مربوطه در این زمینه ، گمرک ایران به کسانی اعلام کرده است که حداکثر ظرف یک ماه خواهان تمدید مجوز خواهند شد.

با توجه به نامه های فنی معاون گمرک و تذکرات به 110 شرکت کننده ، مطابق قانون قانون و مقررات دادستان کل ، کلیه مشکلات ، مشکلات و تأخیر در روادیدهای وارداتی مطابق قوانین و تذکرات مربوط به دستگاههای مربوط حل شده است. .حاملین گمرک در گمرکات کشور که سفارشات خود را ثبت کرده اند موظفند خودروها را با رعایت کلیه مقررات تا تاریخ 27 نوامبر از روی سنگ ها خارج کنند.

همچنین تأکید می شود که در غیر این صورت ، آیین های بزرگ مجبور به تهیه و ارسال اعلامیه خودروهای غیرقانونی از تاریخ 29 نوامبر به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خواهند شد تا طبق مقررات انجام شوند.

از سوی دیگر ، به واردکنندگان گفته شده است که اگر مشکلی در مجوز ترخیص کالا از گمرک وجود دارد ، باید ثبت نام گمرک ایران را به صورت کتبی اجباری کنند ، در غیر این صورت هیچ بهانه ای برای تمیز نکردن وسایل نقلیه پس از ماه های بازگشت وجود ندارد. سمت چپ ، نام کسانی که در این زمینه از آنها جلوگیری یا تأخیر می شود به افراد مناسب از جمله دفتر دادستان کل اعلام می شود و برای اطلاعات بیشتر منتشر می شود.

این هشدار در حالی مطرح می شود که گمرک ایران به تازگی به مقامات اعلام کرده است به دلیل ازدحام ترافیکی رانندگی را به مدت یک ماه متوقف نکنند تا صاحبان خانه فرصت تخلیه داشته باشند.

موضوع خودروهای وارداتی به تصمیم ایجاد سیستم حمل و نقل عمومی برگردانده شده است. به همین دلیل ، در سال 2009 و مطابق با ماده 30 قانون برنامه های دائمی برنامه های توسعه ، مقررات گمرکی این گونه خودروها توسط سابق اعلام شد. وزیر راه و شهرسازی و مسیر وزارت صنعت ، معدن و تجارت در اطلاعیه ها دستور واردات از جمله مالیات خودروهای وارداتی ، نحوه واردات ، معافیت خودروها ، مجوزهای قانونی و قانونی و تأییدیه این خودروها را توضیح می دهد.

با این حال ، تعلیق وسایل نقلیه عمدتاً به دلیل عدم همکاری و اختلاف نظر بین دستگاه ها به تعویق افتاد ، تا اینکه با ورود دادستانی موانع برداشته شد و آژانس ها مجبور به ارائه خدمات ظرف یک ماه شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا