اقتصادی

سهم یک درصدی نوآوری در توسعه صنعت ساختمان‌سازی

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده است که سهم هزینه های ساخت و ساز از اقلام جدید 1٪ و مبلغ اختصاص یافته به مواد غیراستاندارد کمتر از یک درصد است.

به گزارش اخبار ایران من دکتر. محمود شایان در مراسم افتتاحیه چندین رویداد نصب ؛ اجرای بنیاد زیست شناسی و مسکن ، که مبتنی بر صندوق نوآوری و شکوفایی است ، می گوید با استفاده از تخصص بیشتر در ساخت و ساز هزینه ها کاهش می یابد و خریدهای خریداران مسکن تقویت می شود ،.

وی افزود: براساس گزارش های دولت ، تنها بخشی از پول صرف شده در زمینه نوسازی و نوآوری در صنعت ، در حالی كه ساخت و ساز بیشترین سهم را در نوآوری دارد. .

شایان با اشاره به نقش بانک مسکن در نوآوری در صنعت ساختمان گفت: به همین دلیل ما یک مرکز تولید ایجاد کرده ایم تا بتوانیم از ایده های طراحی این پروژه بهره مند شویم.

مدیرعامل بانک مسکن در مورد آمار منتشر شده توسط کارشناسان اظهار داشت: بر این اساس سهم نوآوری در صنعت ساختمان حداقل یک جز component است که برای پروژه مناسب نیست.

وی همچنین با اشاره به احتمال ساخت برج 57 طبقه در 19 روز و 15 هتل در 15 روز اظهار داشت: اگر این احتمال درست باشد ، دسترسی جهانی ما به این شرکت ها بسیار زیاد خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا