اتفاقات

انفجار و تخریب ساختمان قدیمی در خیابان ری/ مصدومیت ۲تن تاکنون

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار و تخریب یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی در خیابان ری خبر داد و رئیس اورژانس استان تهران هم گفت که تاکنون دو مصدوم بدحال به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با اخبار ایران من، تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز خبری مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی قدیمی و دو طبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرمانده آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خیابان ری اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت:  با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی رخ داده و درپی انفجار این خانه و بخشی از منزل مسکونی مجاور آن تخریب شده است.

ملکی با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: جستجوها برای یافتن افرادی احتمالی که ممکن است در زیر آوار محبوس شده باشند، درحال انجام است. اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می شود.

همچنین محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این باره به اخبار ایران من گفت: درپی این حادثه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند. تاکنون دو مصدوم بدحال نیز از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جستجوها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

تکمیل می‌شود

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا