اقتصادی

تولید ماسک‌های ۵ و ۶ لایه برای جلوگیری از ورود آلاینده‌های هوا و عوامل بیماری‌زا به بدن

پنج شرکت معروف نانو ماسک هایی را برای کودکان ، بزرگسالان و عموم کاربران و صنایع تولید کرده اند و ماسک های 5 و 6 خواهر آنها نقش مهمی در ماسک های ماسک دارند.

به گزارش اخبار ایران من در حال حاضر ، پنج شرکت باتجربه در ساخت طلسم مشارکت دارند و محصولات خود را در بازار عرضه کرده اند.

آنچه ماسک ها را م effectiveثر می کند وجود مواد کاملاً مصنوعی مانند الیاف نانو در این ماسک ها است که باعث افزایش جذب این ماسک ها می شود ، به طوری که بهترین ذرات با این ماسک از 2.5 میکرون فراتر نمی رود. ماسک مکیدن

ماسک N95 این شرکت قادر به از بین بردن باکتری ها و ویروس ها است. بنابراین ، می توان از آنها برای جلوگیری از شیوع بیماری هایی مانند آنفلوانزا یا بیماری های قلبی استفاده کرد.

یکی از شرکت های تحقیقاتی ماسک های نانو برای کودکان و بزرگسالان و همچنین ماسک های نانو ویژه را در جامعه پزشکی تولید و به فروش رسانده است. این پوسته نانو قادر است مواد آلوده را حتی در ورقه های نانومتر جذب کند.

علاوه بر این ، شرکت دیگری ضمن استفاده از فناوری ساخت ماسک های نانو ، توانسته ماسک های انعطاف پذیر با استفاده از الیاف نانو برای کودکان ، بیسکویت های نانو صنعتی و بیسکویت های بزرگ نانو بسازد که تحت تأثیر آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و گرد و غبار در شهرهای جنوبی قرار دارند. برخی از مناطق کشور به بهبود سلامت عمومی کمک کرده اند.

ماسک های تنفسی این شرکت در دو نوع کاربرد صنعتی ساخته می شوند. این ماسک در گروه N99 است و می تواند 99٪ فیلتر کند.

ماسک های نانو الیاف N99 ، 5 لایه علاوه بر اجزای محافظ مورد استفاده در بیشتر گونه ها ، این شرکت دارای الیاف نانو است. این خط عملکرد مهمی در فیلتر کردن ماسک انجام می دهد.

یکی از تولیدکنندگان فیلترها و ماسک های نانو ماسک های حاوی نانوالیاف پلیمری PAN را برای افزایش جذب گرد و غبار و چسب ها معرفی کرده است.

محققان یکی از این شرکت ها که می توانند روزانه 10 هزار ماسک درست کنند ، در حال تولید موادی هستند که به دلیل داشتن نانوالیاف می توانند آلاینده ها را به طور مثر جذب کنند. این ماسک ها 6 لایه دارند و روی آنها نانوالیاف با 25 تا 50 نانومتر قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا