اقتصادی

صنعت با اعتماد به مجموعه‌های علمی در تولید تکنولوژی، از خروج ارز جلوگیری کند

اخبار ایران من / بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی منطقه بوشهر گفت: شرکت ها باید با تبلیغ نیازهای فنی و تکیه بر کمک های علمی در توسعه فناوری ، خروج وجوه را مهار کنند.

علی احمدی زاده در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گاز گاز فجر جم و نهمین پالایشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: شرکت های نفت و گاز می توانند با تکیه بر دانشمندان داخلی برای بازاریابی و تبلیغ نیازهای مالی خود به توسعه تخصص محلی کمک کرده و از انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری کنند.

وی افزود: به دلیل قدرت سیستم آموزشی ، ما آماده راه اندازی مرکز آموزش نفت ، گاز و برق در منطقه هستیم. این منطقه توانایی ایجاد پتانسیل زیادی برای منطقه و همچنین منطقه برای ایجاد شغل دارد.

این مقام مسئول در مورد آموزش و تحقیقات جهاد دانشگاهی گفت: ما آماده همکاری با صنعت نفت و گاز هستیم و ظرفیت های زیادی برای سازمان علمی جهاد دانشگاهی وجود دارد. این می تواند فاز تحقیقات علمی در مورد شرکتهای در حال عبور از مرزها و علم و فناوری باشد. همچنین از نظر محیط زیست با داشتن سایت های مهم و شناخته شده قادر به همکاری و تعامل با منطقه پارس جنوبی در اکوسیستم های مختلف است. در زمینه پزشکی ، ما آماده همکاری با یکدیگر برای تشخیص عفونت Qovid 19 و کنترل سلول ها هستیم.

رئیس دانشگاه جهاد بوشهر ، در مورد لزوم ایجاد آزمایشگاه در منطقه بوشهر گفت: “با در دسترس بودن کارخانه ها و تجهیزات الکترونیکی بوشهر در این منطقه ، مردم محلی ممکن است از بیماری های مختلف یا سایر مشکلات رنج ببرند.

نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

احمدی زاده گفت: با توجه به پیوندهای بین جهاددانشگاهی و وزارت نفت برای آموزش ، گواهینامه های صادر شده تأیید شده و ما خواستار تعریف نوع جدید توسط پیوندهای ویژه برای آموزش و توانمند سازی پرسنل نظامی و پرسنل آموزش در منطقه هستیم. ” .

یادآوری شد: برای ارائه پشتیبانی از رشته های دانشگاهی ، پژوهشی ، فرهنگی و سایر تحقیقات تحقیق ، توسعه فنی ، فیلمبرداری ، روانشناسی و تحقیقات دانشگاهی ، آزمایشگاه آزمایشی Quid 19 ، ذخیره سازی سلول ، انرژی در دسترس است و می تواند در اختیار همه دولت ها قرار گیرد. سطح مدیریت و عدم نظارت.

رئیس جهاد دانشگاهی منطقه بوشهر تأیید کرد: “با توجه به ویرانی کارخانه های همسایه و ایالت جنوبی بوشهر و بیماری های تهدید کننده زندگی در آینده ، نگهداری سلول های مایع نشان دهنده 30 سال بیمه برای فرد و خانواده است که قابل درمان است. “بیش از 80 بیماری صعب العلاج استفاده کنید.

وی با تشریح اهمیت و اهمیت اعتماد شرکتی در دانشگاه ، افزود: نباید سعی کنیم اشتباه کنیم و اشتباهات گذشته را تکرار کنیم ، اما در پایان باید از تکرار آنچه در گذشته رخ داده است خودداری کنیم.

علی احمدی زاده ، در مورد فعالیت های نفتی در منطقه ، تأیید کرد که: آموزش و آموزش قبل از ورود و توانمند سازی ارتش یکی از اولویت های منطقه است ، که آگاهی منطقه و جوامع محلی را افزایش و افزایش می دهد.

نیاز به هوشیاری در مدارک تحصیلی ، اعتلای طبقه کارگر است

مدیر مرکز آموزش های کاربردی جهاد دانشگاهی کنگان در مورد آموزش های تخصصی مورد استفاده در این سایت گفت: تلاش اصلی ما استفاده از مشاوران متخصص و محلی با بالاترین سطح تخصص و تخصص بوده است ، این هدف مهم. “ما همیشه بوده ایم.

جاوید سعیدی افزود: امیدواریم با آزمایش وضعیت موجود و کنترل تاج ، مواردی فراهم شود تا بتوانیم آموزش حضوری را از سر بگیریم.

وی ضمن خواندن مباحث علمی مربوط به دیگران و تأکید بر اهمیت انطباق تحصیلی و بهبود عملکرد ، گفت:.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا