اخبار استانی

نقی‌زاده: فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

اخبار ایران من/آذربایجان شرقی هافبک تبریزی آلومینیوم گفت: فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است و امیدوارم آن قهرمانی اتفاق بیفتد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

به گزارش اخبار ایران من، علیرضا نقی‌زاده پس از این مسابقه در جمع خبرنگارارن اظهار کرد: می‌دانستیم بازی خیلی سختی است. تراکتور تیم پرمهره و باامکاناتی است و با حضور این تعداد هوادار هم بازی برابر هر تیمی سخت است. خدا را شکر یکی از بهترین‌ بازی‌های تیم‌مان بود و توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

او درباره ۲ صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق پایان بازی بیان کرد: بالا شلوغ بود و من واضح ندیدم. کارشناسان‌ صحنه‌ها را بررسی می‌کنند و نظر می‌دهند. اما در هر صورت امتیاز گرفتن برابر تراکتور بسیار سخت و ارزشمند است.

نقی‌زاده در رابطه با شرایط آلومینیوم پس از کسب یک امتیاز از این دیدار گفت: تیم ما برای نیفتادن بسته شده بود اما با کمک هواداران، باشگاه، کادرفنی و بازیکنان توانستیم تا اینجا بهترین نتایج را کسب کنیم و امیدواریم از اینجا به بعد هم همین روند ادامه داشته باشد. تراکتور واقعا حریف قدرتمندی است و خیلی خوشحالیم توانستیم پا به پای مدعیان امتیاز بگیریم.

هافبک آلومینیوم درباره حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه مطرح کرد: هواداران تراکتورسازی واقعا ارزشمند هستند. هیچ تیمی انقدر هوادار ندارد و فوتبال هم با هوادار زنده است. هواداران هر چه می‌گویند، حق دارند. جایگاه واقعی تراکتور، قهرمانی است. فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است. امیدوارم آن قهرمانی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا