اقتصادی

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد

اخبار ایران من/ گیلان دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه روند تبدیل اراضی اشرفیه به یک مرکز ویژه اقتصادی در دست بررسی است، گفت: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی آن را به مقصدی ایده آل برای این شهر تبدیل کرده است. منطقه

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد که به نمایندگی از نمایندگان دولت به آستانه اشرفیه سفر کرده است، گفت: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی و مجاورت با منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان این امکان را فراهم کرده است. این شهر به یک مرکز اقتصادی ویژه تبدیل شود. .

وی گفت: طرح توسعه حرم سیدجلال الدین اشرف(ع)، شبکه کانال آستانه اشرفیه، تاریخچه ماهی کیاشهر و بندر بندر کیاشهر از نکات قابل توجه این اعزام است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: اسکله صیادی کیاشهر بهترین نقطه منطقه است که متاسفانه در چند سال گذشته از صیادی به گردشگری و بخشداری کاهش یافته است. قبل از رئیس جمهور ساخته شده است. این قایق را به یک مقصد ماهیگیری و گردشگری تبدیل می کند.

محمد همچنین به طرح ساخت معبد اشاره کرد و گفت: تأخیر در این پروژه مشکلات زیادی را برای کسبه و مردم آستانه آستانه اشرفیه ایجاد کرده است.

به گزارش اخبار ایران من، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد شامگاه اشرفیه از آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف، بازگشایی جاده 35 متری، تاریخچه صیادی کیاشهر و اسکله کیاشهر بازدید کرد. .

وی همچنین در طول مسیر به آستان مقدس سید جلال الدین اشرف (ع) مشرف شد و به مقام شامخ این شهر ادای احترام کرد.

سعید محمد با حضور در منزل شهید جمال رضی با خانواده شهید پاسدار معبد دیدار کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا