اقتصادی

پیش‌بینی‌ بورس در زمان انتخابات

اخبار ایران من / قزوین وی گفت: “بر اساس واقعیت های تاریخی و شواهد تاریخی ، دولت ها اغلب سعی می کنند وضعیتی را که انتخابات در آن برگزار می شود اصلاح کنند و این ما را ترغیب می کند از نظر منابع سیاسی به بازار نگاه کنیم.” این رشد بازار سهام را نشان می دهد ، مگر اینکه شکسته شود و نمودارها و نمودارها شکسته شوند.

ایمان آریافرد در مصاحبه با اخبار ایران من اظهار داشت: از آنجا که برخی از قوانین برای بخش مالی وضع شده است ، بسیاری از مشاغل کوچک تعطیل شده و اغلب از فعالیت کمتری برخوردار هستند ، به همین دلیل اقتصاد و افرادی که برای این شرکت ها کار نمی کنند رشد کرده اند. “و چگونه این کارگران حقوق کمتری پرداخت می کنند؟

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی جهان ، اوضاع در بازارهای مالی ممکن است اولین گزینه ای باشد که هر کسی می تواند تصور کند ، بنابراین بورس سهام ممکن است اولین گزینه برای بیکاران باشد. همچنین در صنعت تولید ، مقدار کمی سرمایه وجود دارد که می تواند در همان بازارها سرمایه گذاری شود و از میان بازارهای مشابه می توان به بازار داخلی اشاره کرد ، اما این بازار سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و امسال می توانیم افت اقتصادی داشته باشیم ، از جمله در بازار بلند مدت و بلند مدت ، مایع ، به همین دلیل بازارهای داخلی و خارجی می توانند آن را پس بگیرند.

وی گفت: “از نظر اقتصادی ،” دولت “مناطقی برای پرداخت خدمات خود از جمله مالیات و درآمد دارد.” هزینه های خوب و آسان دولت که با مدیریت مالی و “مالیات” تداخل ندارد. مالیات های بازار بزرگ ساده ترین مالیاتی است که دولت می تواند دریافت کند و این یک بخش قوی و مطمئن برای دولت است که پول نفت ندارد. بدیهی است که بسیاری از شرکت ها و شرکت های بزرگ از بازارهای مالی برای بازیابی پولی که به دلیل در دسترس بودن هدر رفته است استفاده می کنند.

وی گفت: براساس شواهد تاریخی ، بورس سهام در چند سال گذشته و در آغاز سال جدید رشد کرده است. بله ، دولت در حال برنامه ریزی برای آوردن پولی است که فایده ای برای بورس ندارد.

آریا فرد همچنین گفت: صادرات “افزایش” در حال افزایش است و این می تواند یک عامل اصلی در رکود اقتصادی باشد ، اما در مذاکرات در مورد تجارت خارجی ، به بازرگانان ایرانی ارز داده نمی شود و افراد خارجی باید واردات یا تصفیه کالا انجام دهند ، بنابراین ما نمی توان گفت. ممنوعیت ها محدودیتی نیستند.

“بر اساس شواهد تاریخی و تاریخی ، دولت ها اغلب سعی در بهبود انتخابات دارند و این ما را ترغیب می کند تا از نظر اقتصاد سیاسی بازار را ببینیم ، و درک ما این است که همیشه چنین بوده است. امسال اتفاق نیفتاد مگر اینکه امسال سالهای دیگر ، این غیر ممکن است. همچنین بر اساس شواهد تاریخی ، تجزیه و تحلیل سهام در طول انتخابات رشد بازار شرکت ها را نشان می دهد ، مگر اینکه قول شکسته شود و نمودارها و نمودارها از بین برود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا