اقتصادی

از ایجاد حباب‌های اقتصادی و زیان‌های احتمالی در بازار بورس جلوگیری شود

اخبار ایران من / بوشهر به نمایندگی از ناظر منطقه و رهبر نماز جمعه بوشهر ، طبق معمول روز جمعه ، در پیامی در مورد روز صحبت کرد.

داستان کامل آیت الله صفایی بوشهری ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر – 14 شهریور 1397 ، ارسال به اخبار ایران من ، به شرح زیر است:

به نام خدا

الحمدلله پروردگار جهانیان و درود بر علی محمد و خاندان مقدسین.

الحمدلله که پیروزی راه هدایت و سلام ابدی توسط حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم ، پیامبر طلوع آفتاب ، رستگاری و کمال ، و درودهای مداوم به خاندان مقدسش ، سلام الله علیها ، به ما هدیه داد. بر او بشریت در سطح هدایت الهی و مکانی است که قداست آن را لکه دار نمی کند و سلام و احترام به همه مrsمنان و افراد متدین و مطیع که در راه اسلامی غیرت دارند و می جنگند.

در روز جمعه 15 محرم الحرام می خواهم چند پیشنهاد به مخاطبان روشن فکر ارائه دهم:

1- وزیر اعظم امام خامنه ای دامت برکت العالی در یک دیدار حضوری با مقامات عالی کشور گفت: مهمترین نکته از نظر طراحی آموزش این است که ایجاد آن منجر به رشد و موفقیت آموزش در کشور می شود و همه مقامات باید مراقب آن باشند. اینها نکات اصلی بحث مدیر کل است.

آ. ایده استقرار یک سیستم جامع تعلیم و تربیت بشری مناسب است ، یعنی شخصی م whoمن ، باهوش ، متفکر ، مجاهد و حامی و سازنده اخلاق اسلامی.

ب – سوابق تغییرات آموزشی باید طبق یک برنامه مشخص به روز و تکمیل و تدوین شود.

ج. مراقب معلمان باشید. زیرا آنها مدیر آژانس های توسعه کشور هستند و سه عنصر معلمان ، آموزش و پرورش و رسانه ها نقش یک معلم محترم را بازی می کنند.

د انصاف علمی را باید جدی گرفت

هـ. از آفات و یادگیری الکترونیکی مضر پرهیز کنید.
و به فعالیتهای تولید مثل توجه کنید.

ز دانش آموزان مهد کودک ها و دبستان ها باید سازمان یافته باشند.

۲. ما در شرف راه اندازی یک مدرسه و به ویژه با بیماری قلبی و نواقص آن هستیم. به همین دلیل ، من می خواهم مقامات بیشتر بدانند:

آ. سلامت دانش آموزان بسیار مهم است و باید در همه برنامه ها لحاظ شود و هر برنامه ای که مخالف آن باشد باید در نظر گرفته شود.

ب- از آنجا که برنامه درسی طبق قوانین رایگان است و اگر در دسترس نباشد و دانش آموزان به تجهیزات الکترونیکی نیاز داشته باشند ، بسیاری از دانشجویان توانایی تهیه آن را ندارند. به نظر می رسد تلویزیون و همچنین تلویزیون و شوهای تلویزیونی ضروری هستند.

J. بدون شک ، سطح یادگیری دانش آموزان باید کنترل و تنظیم شود و زمینه های دانشگاهی و فرهنگی در این برنامه ها لحاظ شود.
– یک سیستم مشاوره علمی و دانشگاهی و ارتباط مستمر بین رشد علمی و دانشگاهی و دانشجویی ایجاد شود.
– همچنین ، خانواده های محترم باید ارتباطات لازم با آموزش و پرورش را داشته باشند.

3. منطقه بوشهر در مورد بیماری قلبی هشدار داده و برخی از شهرهای این منطقه قرمز شده اند. باعث بیماری فصلی می شود.

آ. تمرکز عمده بر اجرای رهنمودهای بهداشتی و حمایت از مبارزه با قاچاق کالا.

ب – تأسیس و نگهداری بیمارستانهای محلی و تأمین بیمارستانهای اضافی برای معالجه و اولویت بندی پیشگیری.

ج. تزریق واکسن آنفولانزا به مقدار زیاد در منطقه و توزیع آن به طور موثر و مثر.

من از همه شما عزیزان می خواهم که از سلامتی خود مراقبت کنند.

4- من علاقه مندم همه به خصوص مقامات در کار حفاظت و مدیریت وجوه عمومی ، مانند بورس سهام ، و از عموم مردم و مردم می خواهم که دارایی ها را با تهیه سهام که در معرض خطر بالایی هستند ، در نظر بگیرند و مدیریت کنند. افراد را در مسیر پیشرفت راهنمایی و استخدام کنید و از انفجارهای اقتصادی و خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

باشد که خداوند آمدن حضرت بقیat الله الاعظم ، روحیه رستگاری را تسریع کند ، و برای مدت طولانی رهبر بزرگ امام خامنه ای دامت برکت العالی را بیامرزد ، و ما را با ایمان و فداکاری ، فرهنگ ، آگاهی و مبارزه بی وقفه راهنمایی کند. ما یاد و خاطره شهدا ، امام و شهدا را گرامی می داریم.

صفایی بوشهری
نماینده بخش اجرایی منطقه و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا