اقتصادی

” کشاورزی قراردادی “محوری‌ترین اقدام در دولت سیزدهم است

وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی تعاونی بزرگترین فعالیت وزارت جهاد کشاورزی در این استان خواهد بود و عزت و اقتدار کشاورز ما در گرو استقرار کشاورزی تلفیقی است.

به گزارش اخبار ایران من، به نقل از وزارت جهادکشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد در نشست مشترک تشریح نکات کلیدی، مدیریت بازار و نظارت بر توزیع محصولات کشاورزی که با حضور وزرا و سران مناطق برگزار شد. نهادهای جهاد کشاورزی در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی. وی گفت: ما از وزارت جهاد کشاورزی انتظار داریم که یک پایگاه امنیت غذایی در همه استان ها ایجاد کند.

وی افزود: قرارگاه باید سنگر در استان ها باشد و در این قرارگاه به تمام مسائل کشاورزی رسیدگی شود، مهمترین قسمت مدیریت بازار، قرارگاه امنیت غذایی است و مسئولان سازمان های جهادی اطلاع رسانی خواهند کرد، این قرارگاه در منطقه خود.” دستوراتی دادند.

سداد نژاد ادامه داد: مرکز امنیت غذایی مورد تایید مرکز مالی دولتی و مرکز امنیت غذایی نیز مورد تایید مرکز تنظیم بازار است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت این کشور مسئولیت کل زنجیره از مزرعه تا سفره و تجارت و کنترل بازار به عهده وزارت کشاورزی گذاشته شده است و ما از این مسئولیت استقبال می کنیم.

وی افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی خواهان توزیع عاقلانه نهاده ها و نهاده های کشاورزی است و همه مناطق باید تا پایان دهه 1400 عاقلانه توزیع کنند.

ساداتی نژاد ادامه داد: تعاون روستایی در تلاش است تا میوه های شب عید را در استان تهران به صورت هوشمندانه توزیع کند و امیدواریم این مناطق با رویه های منطقه ای به زودی توزیع عاقلانه آن را آغاز کنند.

وی گفت: ما به شدت به تامین منابع برای سازمان های غیردولتی (NGO) اعتقاد داریم.

سداد نژاد گفت: کشاورزی تعاونی در این ایالت وظیفه اصلی وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود و عزت و اقتدار کشاورز ما در گرو راه اندازی کشاورزی تعاونی است.

وزارت جهاد کشاورزی همچنین افزود: باید برای کمک به کشاورز برای بهبود زندگی کشاورزان و افزایش عملکرد و عملکرد به سمت مشارکت کشاورزی برویم تا کشاورزی پیمانی شاخص آزمون ما برای دولت ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد کسب و کار تحول در کشور نگاهی به سرمایه گذاران در کسب و کارهای کوچک به ویژه سرمایه داران در صنایع داشته باشیم، گفت: کمپین امنیت غذایی راهی عالی برای دعوت از سرمایه گذاران صنعتی برای ایجاد مشاغل کشاورزی در منطقه است. . .

سداد نژاد گفت: این دولت مردمی است و مهم ترین قسمت آن وزارت جهاد کشاورزی است.

آنها می گویند که باید بر نقش ترویج کشاورزی تمرکز کنند و می گویند: توسعه کشاورزی سنتی، اجرای سیاست کشاورزی و افزایش بهره وری در گرو توجه به توصیه های کشاورزی است، بنابراین توصیه های کشاورزی باید از طریق شیوه های کشاورزی ترویج شود. توانایی سازمان های دولتی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا