اقتصادی

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این شورا از حذف شورای نگهبان از طرح انتقال آب دریاچه عمان به استان های سیستان و بلوچستان خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با اخبار ایران من، در خصوص جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز شورای نگهبان با طرح انتقال آب از دریای عمران به استان سیستان و بلوچستان مخالفت کرد. تغییراتی در سیستم ایجاد شد. اختلاف بر سر سازمان بنادر و دریانوردی و اختلافات هند پوتز گلوبال لیمیتد مجددا مطرح شد و بعداً توسط اعضای سازمان رد شد.

وی افزود: در ادامه جلسه روند تغییر قانون ساختمان و مدیریت خانه بررسی و در نهایت به تصویب شورا رسید. این کمیسیون همچنین یک طرح جامع برای اصلاح بخش 100 قانون فدرال را بررسی کرد که در نهایت توسط اعضای کمیسیون به چالش کشیده شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در جلسه امروز درخواست تحقیق و پژوهش از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت حمل و نقل و نگهداری در کشور مطرح شده است. در نهایت با نظر اعضای شورا رسیدگی به پرونده به مدت یک ماه به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه وزارت نیرو و تصفیه خانه آب و آب شیراز مورد بررسی قرار گرفت و پس از بیان اقدامات، اهداف و اهمیت انجام آن، وکیل خواهان در مورد یافته ها تصمیم گیری کرد. فعالیت یک شرکت آب و فاضلاب در کشور.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا