عمومی

جشنواره «تدریس برتر» توسط دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، احمد حقی در سخنانی با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی و استانی جشنواره منطقه‌ای «تدریس برتر»، اظهار داشت: ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت نیز مرحله منطقه‌ای این جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال لرستان میزبان جشنواره منطقه‌ای «تدریس برتر» با مشارکت پنج استان از جمله کردستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی و خوزستان بوده و دانشجویان استان نیز در سطح منطقه‌ای در این جشنواره مشارکت دارند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به اینکه شروع جشنواره از ۲۱ اسفندماه بوده است، افزود: مراحل مقدماتی و استانی جشنواره برگزار شده و مرحله منطقه‌ای نیز ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

حقی، عنوان کرد: در نهایت برگزیدگان این مرحله از بین ۴۲ نفر دانشجو معلم دانشجویان استان‌های مذکور منتخب خواهند شد و در سطح ملی باهم رقابت خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ارزیابی و ایجاد انگیزه در افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای معلمی است.

حقی، اظهار کرد: علاوه بر اینکه وظیفه داریم به‌عنوان یک دانشگاه مأموریت محور حوزه تخصصی دانشجویان را تقویت کنیم، لازم است که آموزش‌هایی را در حوزه توانمندی‌های معلمی به آنها ارائه دهیم و دانشجویان ما باید هنر معلمی و توانمندی معلمی را در پایان دوره آموزشی به دست بیاورند.

وی گفت: این جشنواره در حوزه آموزش ابتدایی، مشاوره و راهنمایی، پرورشی و امور تربیتی و در حوزه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کودکان (استثنایی)، علوم اجتماعی و تاریخ برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا