اخبار استانی

سخنگوی استقلال خوزستان: آلومینیوم بازی ساده‌ای در خانه ما ندارد/ بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می‌شوند

سخنگوی استقلال خوزستان: آلومینیوم بازی ساده‌ای در خانه ما ندارد  بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می‌شوند

عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان گفت: در بازی با تیم خوب آلومینیوم که موفق به شکست سپاهان و پرسپولیس شده، هدفی جز برد نداریم.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص توقف استقلال خوزستان در خانه شمس آذر قزوین و دیدار با آلومینیوم اراک اظهار کرد: در شروع نیم فصل دوم در بازی خارج از خانه امتیاز گرفتیم و البته انتظار ما کسب پیروزی بود. سرمربی تیم در نیم فصل نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص کرده و لیست مدنظر خود را به ما داد تا براساس آن نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم. با اولویت جذب بازیکنان داخلی شروع به مذاکره کردیم و خیلی موفق نبودیم تا بیشتر به دنبال جذب بازیکنان خارجی باشیم. در کادر فنی هم تیم را تقویت کردیم و مارکو که مربی خارجی بود به تیم اضافه شد.

وی ادامه داد: در نیم فصل اول بازیهای زیبایی انجام می‌دادیم اما موفق به کسب نتیجه نمی‌شدیم و حالا با تقویت تیم به دنبال آن هستیم تا تیم را به شکلی آماده بازی‌ها کنیم از بازی‌های خوبی که ارائه می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. در روزهایی که مسابقات لیگ تعطیل بود تلاش زیادی کردیم و دو اردوی تدارکاتی داشتیم. آماده این هستیم تا بتوانیم نتایجی درخور شأن باشگاه استقلال خوزستان کسب شود. در بازی با شمس آذر می‌توانیتیم برنده باشیم و الیته هر دو تیم تلاش پایاپایی داشتند. تیم با کیفیتی مقابل ما قرار داشت،‌اول برای نباحتن به زمین رفتیم و در ادامه موقعیت‌هایی داشتیم که اگر استفاده می‌شد برنده بودیم. در ادامه فصل بازی‌هایی مهمی داریم و روی سه امتیاز همه بازی‌ها حساب کردیم. در بازی با تیم خوب آلومینیوم که موفق به شکست سپاهان و پرسپولیس شده، هدفی جز برد نداریم. آنها بازی آسانی در خانه ما ندارند و استقلال خوزستان به دنبال رسیدن به پیروزی است.

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازیکنانی که جذب و جدا شده‌اند، گفت: محمد طیبی، عقیل کعبی، رحیم زهیوی، رضا دهقانی، محمد سلطانی آنلاین و ابوالفضل طاهرنژاد تیم را ترک کرده‌اند، ساویو روبرتو، عثمان اندوگ و علیرضا رحمتی جذب شده‌اند. امروز با آسو رستم مهاجم عراقی قرارداد خواهیم بست و دوستون ملی‌پوش ازبکستانی هم قراردادش را امضا می کند. دو بازیکن هم از لیگ یک جذب می‌کنیم.

آزاد با تأکید بر حمایت باشگاه از پورموسوی گفت: با توجه به کارنامه‌ای که سرمربی تیم دارد از او حمایت می‌شود. بخت و اقبال با تیم یار نبود تا در نیم فصل اول نتیجه بگیریم ولی شروع بدی در نیم فصل دوم نداشتیم و با اضافه شدن بازیکنان جدید، می‌توانیم در بازی‌های پیش رو نتایج خوبی بگیریم. 

 

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا