ورزشی

عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من، بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه در میکسدزون که نورافکن درباره متن منتشر شده‌، در صفحه شخصی‌اش توضیح داد، این بازیکن بلافاصله پس از پایان مسابقه پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از نرسیدن پرسپولیس به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد تا هم خشم هواداران خودی و هم خشم هواداران قسمت سرخ پایتخت را به جان بخرد.

بنابر روایت ورزش سه، نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دست‌های ناپاک. تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم، چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان.»

عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!

نورافکن اما پس از اینکه با واکنش منفی هواداران سپاهان مواجه شد بلافاصله بخشی از استوری خود را به این شکل اصلاح کرد: «تیم ما لیاقت قهرمانی را داشت و باید هم قهرمان لیگ می‌شد. امان از دست‌های ناپاک.»

بخش اصلاح شده بدون اشاره به خوشحالی از توقف پرسپولیس نوشته شده است: «تا آخرین بازی لیگ برتر و جام حذفی با تعهد و قدرت می‌جنگیم برای باشگاه سپاهان. به امید روزهای بهتر برای سپاهان.»

عکس| نورافکن و اصلاح پست جنجالی علیه پرسپولیس!

۲۵۸۲۱۹

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا