اقتصادی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه استقلال

اخراج یک شبه مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و انتصاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده امشب جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. هرچند وزارت ورزش و جوانان سابقه برکناری آجورلو را اعلام نکرد، اما شایعات دو هفته گذشته حکایت از اختلاف بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال و البته دیگران دارد. مشکلات باعث شده سر تیم تکان بخورد.

هفته گذشته بود که شایعه حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال مطرح شد اما او آن را تکذیب کرد و از همان روز شنیده شد دوران آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر آقای حجت کریمی از اعضای هیات مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا صحبت کرد.لینک پرسشنامه) مخالفت خود را با مدیریت گروه اعلام کرد. چندی پیش ساپینتو آجورلو در مراسمی برای اطلاع مردم از این موضوع به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال هر چه نخواهیم آقای کریمی آن را پس می دهد!

کریمی امروز در گفت وگویی اظهار کرد: در این مدت زیاد صحبت کرده ام و از مشکلات و کارها صحبت کرده ام اما متأسفانه ندیدم یکی از اعضای هیئت مدیره جز من نظر بدهد. بگو همه چیز خوب و منظم است.(کریمی یعنی افرادی که در استقلال به آزورلو کمک می کنند)

برکناری مصطفی آجورلو شب گذشته در حالی انجام شد که شایعاتی مبنی بر مشکلات مالی و عدم شفافیت پرونده های مالی این تیم به گوش می رسید. و این موضوع نظر وزارت ورزش و جوانان را نیز تحت تاثیر قرار داد.

با این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سمت مدیریتی گرفت. وی در سال 1377 به عضویت هیات مدیره و سپس سرپرستی باشگاه استقلال درآمد اما پس از حدود 14 روز مدارک خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد. حالا فتح الله زاده برای پنجمین بار مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا