اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آخرین اخبار و آمار دریافتی در حال حاضر تعدادی خودرو در محور چالوس تردد می کنند و به نظر می رسد مردم چند روزی را به سمت شمال سپری کرده اند. به همین دلیل بر اساس گزارش پلیس، در ساعات آینده و فردا احتمال یک طرفه شدن محور چالوس وجود دارد که البته اجرای آن به تعداد خودروها بستگی دارد.

به گزارش اخبار ایران من، بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه‌ها، هم‌اکنون در دشت‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و قزوین – رشت و محورها تعدادی از مردم نگران هستند. در شمال. هیچ حواس پرتی نداشته باشید

اما ترافیک بیشتری در محور چالوس در منتهی الیه شمال (بین بیلقان به کندر و منطقه سروردار) و در سایت قدیم تهران – بومهن در محدوده ترجمه جاجرود گزارش می شود که پیش بینی می شود در ساعات پایانی تردد بیشتر باشد. امروز.

بسته به شرایط جوی در برخی نقاط مازندران و گلستان بارندگی گزارش شد.

این در حالی است که بر اساس عکس‌های دریافتی از دوربین‌های نظارتی کنترل و ترافیک در سراسر کشور، تردد در شبانه‌روز نسبت به روز گذشته ۱.۵ درصد کاهش داشته و نرخ سهم خودرو ۱۳.۶ درصد و تردد در ساعات ۱۷ تا ۱۸ است. همچنین اتوبان اصلی کرج – قزوین، آزادراه تهران – کرج، کرج – تهران و قزوین – کرج پرترددترین اتوبوس‌ها در 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

از سوی دیگر حجم انواع تردد در محور کندوان، انواع تردد از ساعت 13 الی 24 جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج شروع آزادراه تهران – شمال است. تردد به مرزن آباد ممنوع است و در صورت عدم اطلاع پلیس راهور، خودروهای مختلف از ساعت 16 تا 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران تردد خواهند کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا