علمی

بازگشت میتسوبیشی به بازار ماشین ایران یک نیروی ایکس!/عکس

میتسوبیشی از شاسی بلند کاملا جدید خود با نام Xforce پرده برداشت که از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی طبق کانسپت XFC سال 2022 توسعه پیدا کرده است. این شاسی بلند که در اندونزی تولید می‌شود علاوه بر منطقه آ سه آن (شامل کشورهای مالزی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، فیلیپین) قرار است در کشورهای آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و جنوب آسیا نیز عرضه شود.

مشخصات میتسوبیشی Xforce

میتسوبیشی Xforce

از ویژگی‌های طراحی میتسوبیشی Xforce می‌توان به خطوط بدنه جذاب، جلوپنجره و چراغ‌های LED تهاجمی در عقب جلو اشاره کرد. طول این شاسی بلند جمع‌وجور ژاپنی به 4390 میلی‌متر، ارتفاع آن 1810 میلی‌متر، عرض آن به 1660 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2650 میلی‌متر می‌رسد. چنین ارقامی نشان می‌دهد این خودرو از لحاظ ابعاد در سطح میتسوبیشی ASX قرار دارد.

میتسوبیشی Xforce

میتسوبیشی Xforce در بخش کابین از نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی 12.3 اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی 8 اینچی بهره می‌برد که به شکل یکپارچه کنار هم قرار گرفتند. از سایر ویژگی‌های مهم کابین این خودرو می‌توان به سیستم صوتی پریمیوم یاماها با هشت بلندگو، صندوق بار قابل تنظیم، صندلی‌های تاشوی عقب، کول باکس، پورت‌های USB و پد شارژر بی‌سیم اشاره کرد.

میتسوبیشی Xforce

میتسوبیشی Xforce به یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

شاسی بلند ژاپنی

این خودرو دیفرانسیل جلو از ۴ حالت رانندگی شامل معمولی، خیس، شن و گل‌ولای نیز بهره می‌برد. ضمن اینکه این شاسی بلند ژاپنی به واسطه فاصله ۲۲۲ میلی‌متری خود از زمین و سیستم فعال کنترل انحراف می‌تواند از مسیرهای ناهموار و لغزنده به خوبی عبور کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در اخبار ایران من مراجعه کنید.

227227

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا