اقتصادی

بلیت هواپیما بعد از کرونا ارزان می‌شود یا گران؟

ماهیت گسترده و گسترده بیماری Quaid 19 باعث شده است که بسیاری از کارشناسان غربی در مورد افزایش یا کاهش بلیط هواپیما در پروازهای Corona اظهار نظر کنند.

به گزارش اخبار ایران من ، به دلیل شیوع و شیوع ویروس و همچنین بسیاری از دولتهای شرور ، بسیاری از دولتها تقریباً تمام شرکتهای هواپیمایی داخلی و بین المللی را حذف کرده و تا اطلاع ثانوی آنها را به حالت تعلیق درآورده اند. برای کاهش شیوع و شیوع بیماری ، وی نقش عمده ای داشت.

بسته شدن هواپیمایی و لغو پروازهای داخلی و بین المللی در کشورهای مختلف باعث شده است که الكساندر دژونیاك ، رئیس اجرایی سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) در مورد تصویر و تأثیرات منفی اپیدمی كرونا بر تجارت هواپیمایی صحبت كند. فاصله تا فرودگاه های مجاور در جهان می تواند به معنای پایان فصل ارزان هواپیمایی باشد.

وی افزود: اگر شرکت های هواپیمایی نیاز به ایجاد سیستم هواپیمایی در داخل فرودگاه های خود داشته باشند می توانند خسارت جدی وارد کنند تا پرواز برای آنها مناسب نباشد و در صورت پرواز آنها قیمت بلیط به همین صورت خواهد بود. حداکثر کارایی حدود 50٪.

با این حال ، مطالعات متعددی که توسط سازمانهای مختلفی همچون سازمان بهداشت جهانی ، اتحادیه اروپا و IATA انجام شده نشان داده است که تدوین برنامه تخلیه هوانوردی عملی نیست و تأثیر مثبتی در کاهش خطر 19 ندارد.

اما اکنون گزارش های اخیر منتشر شده توسط کارشناسان موسسه تحقیقات باشگاه پرواز دلار این موضوع را نشان می دهد. تخمین زده می شود که خطوط هوایی می توانند در 12 ماه آینده قیمت بلیط هواپیما خود را 35 درصد کاهش دهند تا مردم جذب کنند ، مشتری جذب کنند و درآمد بیشتری کسب کنند و ضررهای ناشی از نرخ بالای شیوع Coronavirus را بپردازند. به ما بده

براساس تبلیغات سایت ، اعتقاد بر این است که این اقدام می تواند چندین شرکت هواپیمایی را از ورشکستگی ، مشکلات مالی و کاهش درآمد در امان نگه دارد ، که این امر به شدت بر آنها تأثیر گذاشته و در ماههای اخیر آنها را بیمار کرده است. به افرادی که به دلیل نگرانی در مورد آسیب پذیری Quaid 19 ، سفر خود را لغو کرده اند ، تقویت کنید و آن را برای آینده ناشناخته دیگری فسخ کنید و از آنها بخواهید که خرید کنند.

با شیوع کرونا ویروس گسترده در بسیاری از کشورهای جهان ، بسیاری از خطوط هوایی فرودگاه ها را در مناطق مهم جهان که به شدت تحت تاثیر تاج قرار گرفته اند ، تا حد بیشتری ، برای جلوگیری از شیوع ویروس و بهبود سلامت عمومی ، لغو کرده اند. این تعلیق است. بازپرداخت هواپیما منجر به از دست رفتن چشمگیر هواپیما شده و بسیاری از خطوط هوایی و استراتژی های صرفه جویی در هزینه آنها بی اثر بوده است. بسیاری از خطوط هوایی اکنون در فرودگاه های اصلی در سراسر جهان فرود آمده اند.

همه اینها باعث شده است که بسیاری از خطوط هوایی و محققان آسیب های ناشی از تولد کورون ویروس را در صنعت مالی و گردشگری 11 سپتامبر هنگام حمله تروریست ها به برج های دوقلوی در ایالات متحده مقایسه کنند. ویروس فاجعه باران بزرگتر و گسترده تر خواهد شد ، زیرا پیش بینی می شود که گسترش تاج خطرناکترین خطوط هوایی بین المللی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا