اقتصادی

عوارض ۱۵۰۰ تومانی صادرات گوشت مرغ تا پایان تیر تمدید شد

طبق آخرین نظرسنجی ها در ستاد مرکزی بازار ، کاهش صادرات مرغ به 1500 گوجه فرنگی تا پایان تیرماه امسال افزایش یافته است و تمدید صادرات مرغ زنده تا 400 تن به عنوان مجوز از منطقه تصویب شده است. سیستان و بلوچستان. در ادامه اصلاح شد که تصمیمات مربوط به بازار داخلی اسلحه و پیش نویس راهنمایی در مورد بررسی این گروه بررسی و تصمیمات کمیته مذکور در مورد توصیه ها در جلسات آینده گروه مصرف بازار اتخاذ خواهد شد.

به گزارش اخبار ایران من ، براساس مفهوم بخش 94 ستاد تنظیم بازار ، محورها شامل لغو فصل برنج ممنوع ، متنوع سازی انواع برنج با اقدامات حفاظت از صادرات و تهیه برنج مرغوب با قیمت مناسب ، نظارت و ارزیابی استانداردهای بهداشتی مناسب استانداردهای بین المللی بررسی اطلاعات و اطلاعات مربوط به هزینه خریداران برنج خانگی و تهیه چنگال در کمیته های وزارت کشاورزی و همچنین در دسترس بودن وزارت کشور ، وزارت اطلاعات ، مصرف کننده و دبیرخانه ، وزارت بهداشت ، سازمان ملی اشیاء ، اتاق بازرگانی. تحریم های دولت و دبیرکل نیروهای بازار ، بررسی و نتایج سفارش در جلسه بعدی هیئت مصرف کننده بحث خواهد شد.

همچنین با توجه به تنظیم بازار مرغ ، کاهش فروش مرغ به 1500 تومان تا پایان تیرماه امسال تمدید شده و افزایش ظرفیت صادرات 400 تن مرغ طیور به عنوان مجوز ترانزیت از استان سیستان و بلوچستان به در پایان ژوئن امسال

به گزارش اخبار ایران من ، ویدئویی در مورد کشتن مرغهای یک روزه در پایان ماه آوریل در لابی منتشر شد. بازار مسلط از نوروز و رمضان یاد کرد. وی همچنین کاهش شدید ذرت و سویا را به عنوان اصلی ترین ملزومات غذایی به دلیل عدم توزیع و یا نرخ ارز که باعث تشدید اثرات افزایش قیمت ها است ، عنوان کرد. چند روز بعد ، ستاد بازاری تصمیم گرفت كه میزان واردات مرغ را از 5،000 به 1500 عدد صبح ژوئن ، و همچنین كارخانه مرغ بام به صورت میلیونی به دلیل تغییر تقاضا برای مرغ به دلیل تاج ویروس كاهش دهد تا دیگران نیز از آنها مطلع شوند. میزان زوم نیز کاهش یافته است.

چه ویژگی هایی برای مشاهده وجود دارد؟

برای اینکه بتوانیم نگاه کنیم ، پنج عامل از جمله لوبیا ، لوازم خانگی ، برنج ، لاستیک اتومبیل و شکر به عنوان موارد اصلی معرفی شدند که توسط آژانس های نظارت برای ارزیابی وضعیت ، ترکیب و قیمت ها ارزیابی می شوند.

علاوه بر این ، به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس Corona و کاهش مصرف گوشت قرمز سوپر مارکت ها و تأثیر آن بر قیمت فروش و فروش ، تغییرات پرداختی از نه ماه تا 12 ماه به جز گوشت قرمز پذیرفته شده است. .

در نتیجه تغییر در رده کالاهای لاستیکی ، برنامه و بودجه ملی ضمن پیش بینی اقدامات بودجه و حمایتی با هدف بهبود هزینه لاستیک در نتیجه تغییر قیمت لاستیک خودرو و تایرهای وارداتی در محاسبه قیمت تایر. تولید داخلی) قبل از محاسبه قیمت ها توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و طرحی که قرار است در جلسات آینده گروه های مصرف کننده بازار ایجاد شود ، تغییرات قیمت اعمال می شود.

انتخاب های جدیدی در بازار لوازم خانگی در حال انجام است

همچنین در صورت نظارت بر بازار لوازم خانگی ، در کمیته هایی تحت مسئولیت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با حضور معاون وزیر صنعت ، معاون وزیر تجارت داخلی و نمایندگی های آنها بر تهیه و شفافیت قیمت مسکن. ، قیمت گذاری 124 شرکت که نیاز به تولید کنندگان دارند تا محصولات خود را به ترتیب 124 اعلام کنند ، تا قیمت هایی که به طور ابهام بالا رفته اند را بازگردانند ، بررسی و توصیه کمیته مذکور را برای بررسی در جلسات آینده گروه کاری ارائه دهند.

با توجه به اهمیت مراقبت از الزامات راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از پیگیری خودروهای کیلومتر صفر در پارکینگ ها و موارد دیگر و گسترش دامنه ، این خودرو نیز به روز شده است تا در اعتراض گنجانده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا