ورزشی

نتایج سری آ ایتالیا/ پیروزی دقایق آخری امپولی

تیم فوتبال امپولی موفق شد در سری آ ایتالیا به پیروزی برسد.

به گزارش اخبار ایران من، در جریان هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، دو تیم ساسولو و امپولی به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۲ امپولی همراه بود. 

سباستین لوپرتو در دقیقه ۱۱،ام بایه نیانگ از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۴ و سیمونه باستونی در دقیقه ۹۴ برای امپولی گلزنی کردند تا این تیم به پیروزی برسد.

در تیم ساسولو آندره آ پینامونتی در دقیقه ۵۴ و جیان مارکو فراری در دقیقه ۷۷ برای تیمشان گلزنی کردند. امپولی با این پیروزی در رده سیزدهم سری آ ایتالیا قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای برگزار شده از سری آ ایتالیا، تیم والیبال مونزا ۲ بر صفر سالرنیتانا را شکست داد. مالدینی و متئو پسینا برای مونزا گلزنی کردند تا مونزا برنده این دیدار شوند.

نتایج سری آ ایتالیا:

 ساسولو ۲ -۳ امپولی

 سالرنیتانا ۰ – ۲ مونزا 

 جنوا ۲ – ۰ اودینزه 

به گزارش اخبار ایران من، تیم فوتبال اینتر با ۲۰ برد، سه تساوی و تنها یک شکست در صدر سری آ ایتالیا ایستاده است. پس از اینتر، یوونتوس و میلان در رده‌های دوم و سوم سری آ ایتالیا قرار دارند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا