اقتصادی

تامین روشنایی زیرگذر حریم خط راه آهن تهران_ اهواز

تامین روشنایی زیرگذر حریم خط راه آهن تهران_ اهواز

 سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ تهران گفت: در زیرگذر شماره ۹ حریم خط تهران _ اهواز،  وال واشر ۳۶ واتی به متراژ ۱۵ متر در کف زمین به صورت خطی تعبیه که باعث تامین روشنایی این زیرگذر شد

 به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من،رضا کاظمیان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 17 تهران با اشاره به تامین روشنایی زیرگذرهای منطقه و رفع  احتمالی خاموشی آنها، گفت: افزایش و تامین روشنایی زیرگذرهای موجود در سطح منطقه همواره جزء دغدغه های مدیریت شهری بوده تا شهروندان در امنیت کامل از  این محل ها تردد کنند.

وی افزود: در همین راستا پس از بررسی های انجام شده‌ از زیرگذر شماره ۹ واقع در خیابان شهیدان مقدم و متین و حریم خط راه آهن تهران_ اهواز، تامین روشنایی آن در دستور کار قرار گرفت و در اسرع وقت اقدام به این کار شد.

کاظمیان تصریح کرد: به همین منظور در زیرگذر شماره ۹ حریم خط تهران _ اهواز،  وال واشر ۳۶ واتی به متراژ ۱۵ متر در کف زمین به صورت خطی تعبیه که باعث تامین روشنایی این زیرگذر شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار کرد: این اقدام طبق دستور شهردار منطقه و با هدف تامین امنیت و سهولت تردد شهروندان و عابرین پیاده انجام گرفت.

انتهای پیام/

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا