اقتصادی

پازل‌های گم شده دورکاری کدامند؟ 

در همین زمان ، گسترش طیف coronavirus و لزوم کاهش دسترسی جامعه ، ارتباط تلفنی و فراهم کردن بستر برای توسعه در نظر گرفته شده است. در همین راستا ، یک کارشناس مدیریت در مورد الزامات توسعه تلفن و تبدیل سیستم های اندام توضیح داد.

علیرضا تفرشی در مصاحبه با اخبار ایران من ، در مورد شیوع ویروس کرونا در محل کار و مشتری مشتری آن اظهار داشت: “وقتی در مورد جهان با کرونا بحث می کنیم ، برای ادامه کار خود به تعدادی از گروه های روانشناختی احتیاج داریم. در این حالت ، مسئله رهبری یا مدیریت به گونه ای ترویج می شود که بتوانیم روند به اصطلاح رهبری دیجیتال را هدایت کنیم به گونه ای که قبل از شیوع ویروس ، رهبری دیجیتال برای رهبران و مدیران شرکت توضیح داده نشده است.

وی گفت: یکی از این موارد پیچیدگی های موضوع ارتباطات از راه دور است که با توجه به اصول و نوع کار متفاوت است و در این حالت تصویب قوانین و مقررات در این کشور است. چی. دیگر مباحث موجود در جامعه ، چگونگی تشویق افراد به کار از خانه و تفسیر کار برای آنها و رسیدن به آنها است.

اندازه کنفرانس های ویدئویی

سرپرست اضافه کرد: “با هم کار کردن یا انجام کارها با هم ، ما به یک گروه واقعی تبدیل شده ایم و وابستگی متقابل بین گروه های از راه دور در این زمینه ضروری است.” همچنین نحوه واگذاری مسئولیت ها به اعضای تیم از دیگر مشکلات این گروه است که برای تغییر رهبری تیم یا نقش های جامعه تشویق می شود.

تفرشی درباره نحوه خواندن نحوه کار کارمندان از طریق تلفن توضیح داد: در جهان ، آنها تعدادی برنامه برای یادگیری نحوه کار افراد از طریق آنها تهیه کرده اند. به همین دلیل است که اکنون سازمان های سنتی باید این برنامه را در سازمان خود توسعه دهند.

حفاظت از داده و پهنای باند ارتباط از طریق تلفن بسیار دشوار است

به گفته وی ، سلامت روان یکی از مهمترین جنبه های ارتباط تلفنی است و مشکلات ارتباطی متعددی از جمله شناختی وجود دارد. علاوه بر این ، پهنای باند از این نظر حائز اهمیت است تا در روند ارتباطات اختلال ایجاد نشود.

تفرشی ادامه داد: استفاده از تلفن ها نه تنها باید کیفیت کار را کاهش دهد بلکه باید به شیوه ای کارآمدتر انجام شود ، زیرا در مورد مدیریت ، وقتی نقش جدیدی ارائه می شود ، باید به افزایش اشتغال و عملکرد توجه شود ؛ در غیر این صورت هیچ گونه انطباق وجود نخواهد داشت.

این کارشناس مدیریت ، تغییر در مهارت های کارکنان از جمله توانایی کار با فناوری را یکی از مهمترین ویژگی های تلفن دانست و گفت: “اگر از امروز برای برقراری ارتباط در این کشور و تقویت خود در این کشور اقدام کنیم ، از امروز ، در روزهای آینده آسیب کمتری خواهیم دید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا