علمی

اختلال وسواس کرونا را جدی بگیریم

یادداشت:

دکتر در مصاحبه با ایرنا چهارشنبه ، دکتر جاوید نسب گفت: پیشگیری بهتر از درمان بوده است که باید با زیاده روی در مصرف آن تجدیدنظر شود ، در حالی که جلوگیری از انتقال مناسب نباید نادیده گرفته شود.

وی شستن منظم دست ها را یکی از راه های جلوگیری از شیوع ویروس عنوان و خاطرنشان کرد: ترس از ابتلا به ویروس باعث می شود افراد گاهی اوقات برای جلوگیری از شیوع ویروس با عجله عمل کنند.

وی گفت: استرس مدرن زندگی را برای افرادی که دچار استرس یا احساساتی بیش از حد هستند بسیار دشوار کرده است ، به طوری که اضطراب آنها افزایش یافته و آنها را مستعد ابتلا به اعتیاد به مواد مخدر می کند.

وی گفت: علائمی که در افراد مشاهده می کنیم می تواند بخشی از یک اختلال رفتاری به نام وسواس باشد که اکثر ما ناآگاهانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در این روزهای سخت بیمار می شویم. بیا همینجا بمانیم.

این روانشناس تصمیم به پاکسازی و از بین بردن میکروب ها در این مناطق پیچیده گرفت و افزود: اگر در استرس خود مشکلی داشته باشیم ، چنین عادت ها و نگرش هایی چنان جدی می شوند که زندگی را مختل می کنند.

وی گفت: افرادی که ذهنیت تماشا و انجام این کار را دارند ، همان مشکل فناوری را دارند.

جاویدنسب ادامه داد: حفظ خود مفهومی گیج کننده است و شخص می داند که این ایده از او نیست و از بیرون به سر او وارد شده است.

وی افزود: افرادی که دائماً گیج می شوند درمورد آنچه می توانید و نباید انجام دهید ، خوب و بد ، خوب و بد ، و اقدامات آنها بیش از حد است و به دلیل این رفتارهای خطرناک این است که سیستمی که در ذهنشان انتظار دارند ، اگر تفکر خود را تغییر ندهند ، آرام نخواهد ماند.

جاویدنسب گفت: “فردی با بیماری جدی دوست ندارد این کار را بارها و بارها انجام دهد و می تواند از چیزهایی که به علائم اضافه می کنند فرار کند ، اما متأسفانه نتیجه نمی گیرد.”

روش های تشخیص پیچیده

روانشناس البرزی گفت: اگر ما از جمله افرادی هستیم که همه کارها را برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام داده ایم و با این وجود از اصرار بر شستن دست ها یا درمان مجدد لباسشویی راضی نیستیم ، خطر حمله قلبی وجود دارد. در ماست

وی همچنین در مورد مداخلات اخلاقی و شناختی و همچنین مداخلات درمانی مانند درمان بیماری صحبت کرد.

جاوید نسب گفت: رویکرد اخلاقی م effectiveثرترین و مشروع ترین راه برای قرار دادن خود در موقعیت هایی است که فرد خود را راضی تر کرده و از افراط و تفریط پرهیز می کند.

وی از این روش آشکار به عنوان روش دیگری یاد می کند که در صورت عدم شرکت در مراسم زورگویی ، اعتقادات یک فرد بسیار لجباز به چالش کشیده می شود.

وی احساس کرد مهم است که با یک متخصص طب سنتی مشورت کرده و از داروی مناسب برای درمان این بیماری استفاده شود.

روانشناس البرزی تأیید کرد که: خانواده فرد باید از انتقاد پرهیز کند و به او کمک کند تا با استرس مقابله کند و افراد باید مسائل مربوط به کرونا ویروس را از منابع معتبر دنبال کنند و از پدیده تاج مانند آن ترسیده و پر از فکر باشند در اینجا زندگی نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا