علمی

خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند

این تغییر فقط در اختیار دارندگان وسایل نقلیه است که تجهیزات آنها شامل یک کامپیوتر نسل سوم تسلا است که از اتومبیل های پیشرفته پشتیبانی می کند و به سخت افزار معروف است 3. تسلا سال گذشته نصب رایانه برای همه دستگاه های خود را آغاز کرد و صاحبان خودرو باید هزینه استفاده از خودرو را بپردازند. همه ، که شامل یک محصول جدید تسلا است.

آخرین بروزرسانی تسلا در مورد خودروهایش

در صورت فعال بودن صفحه نمایش ، باعث چرخش اتومبیل در هنگام مواجهه با چراغ راهنمایی شده و سیگنال ها می شود. برای جلوگیری از حرکت اتومبیل ، راننده باید اتومبیل خود را بکشد یا در سمت راست را فشار دهد ، حتی اگر چراغ جلو سبز باشد. تسلا همچنین گفت که یک سیستم خود رانندگی هرگز برای راننده کار نمی کند و این برای همه سیستم ها مفید نخواهد بود. به عنوان مثال ، این موضوع در مورد حمل و نقل ریلی یا عابر پیاده صدق نمی کند.

آخرین بروزرسانی تسلا در مورد خودروهایش

تسلا می گوید این ویژگی های جدید در نسخه های بتا و بتا وجود دارد و بعضی اوقات می تواند کند شود. این سیستم همچنین با گذشت زمان مفید است. این سیستم در شرایط دشوار مانند عابر پیاده ، باران و نور مستقیم به خوبی کار نخواهد کرد. به همین دلیل تسلا رانندگان را ترغیب می کند که در صورت لزوم از احتیاط فراوان استفاده کنند و در صورت لزوم از اقدامات احتیاطی از جمله ترمز استفاده کنند.

آخرین بروزرسانی تسلا در مورد خودروهایش

ایلان ماسک پیش از این قول داده بود که روزی خودروهای تسلا قادر خواهند بود به هر روشی رانندگی کنند. اما علیرغم فروش خودروهایی به نام “تمام چرخ” ، هیچ یک از خودروهای تسلا نمی توانند این کار را انجام دهند و مبلغی که مصرف کنندگان هنگام خرید می پردازند چنین کاری است.

theverge.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا