اقتصادی

مصرف برق در قم کاهش یافت

اخبار ایران من/قم مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: با همکاری و مشارکت در صنعت، کشاورزی، مدیریت و مدیریت برنامه ریزی دارم مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت حرکت در منطقه کاهش یافته است.

مهندس مهدی آهین‌پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه تمامی بخش‌های کاربری اعم از خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از طریق کنتورها و سیستم‌های نظارتی هوشمند فهام رصد می‌شود، یادآور شد: همه مشترکان حتی مشترکان خانوادگی بسیاری هستند. ، به درستی ارزیابی می شوند

وی با بیان اینکه مشترکین منازل که دو برابر آنها برق مصرف می کنند بیشترین مصرف کننده هستند، گفت: این مشترکین دارای کنتور فهام نیز هستند و استفاده از آنها از راه دور کنترل می شود.

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان قم یادآور شد: روز گذشته برق 80 نفر از ثبت نام کنندگان منازل و مشاغل که گوش به زنگ هشدار و تذکر نبودند در کنتور فهام و دوردست قطع شد.

وی در عین حال از تمامی ثبت نام کنندگان در بخش های مختلف که در جهت صرفه جویی و بهبود کاربری اقدام کرده اند تشکر کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری و مشارکت در صنعت، کشاورزی، رهبری، دامداری و بازرگانی با توجه به دمای هوای روز و روز از 85 تا 120 مگاوات مدیریت پیک بار انجام شده است.

آهین پنجه افزود: این امر باعث شد تا امسال با وجود دماهای بالا نسبت به سال های گذشته از خاموشی های بی برنامه و بزرگ جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا