اقتصادی

فرصت طلبی اقتصاد چین از دوران شیوع کرونا!

در حالی که بسیاری از اقتصادهای جهان خود را برای بحران کرونا آماده می کنند ، چین چندین ماه است که بحران را تجربه کرده و به رشد اقتصادی بازگشته است.

به گزارش اخبار ایران من ، اگرچه شیوع ویروس کرونا در چین در ماه های آخر سال 2019 آغاز شد ، اما در چند ماه اول ، بیشتر کشورها بدون ویروس زنده ماندند ، در حالی که چین مناطق دیگری را در کشور خود قرار داد. او کاملا تغییر کرد.

دولت پکن به طور جداگانه در ووهان چین ، وضعیت اضطراری را در این کشور اعلام کرد و به استثنای موارد خارجی ، ویروس به طور کامل در چین پیاده سازی شد ، تقریباً همه کشورهای جهان یک قتل عام را تجربه کردند و این امر بحران مالی را بدتر کرد. در بسیاری از کشورها

آمارها از سال 2020 نشان می دهد که بسیاری از دولت ها مجبور به اعمال کنترل های اقتصادی دقیق برای تنظیم فضای هوایی شده اند که منجر به افزایش بدهی ها و رکود اقتصادی شده است. اگرچه در بسیاری از کشورهای پیشرفته با در دسترس بودن واکسن و ورود واکسن های رایج در بسیاری از کشورهای پیشرفته ، موانع اقتصادی به شدت کاهش یافته است ، اما به نظر می رسد که هنوز مسیری طولانی در پیش است.

در همین حال ، چین حتی در سال 2020 نیز موفق به ثبت رشد اقتصادی شده است و در سال جاری نیز به انتشار مقالات ادامه خواهد داد.

طبق اعلام اتاق بازرگانی تهران تراز تجاری در چین و ایالات متحده در ماه ژوئن به 32.58 میلیارد دلار افزایش یافت. این رقم در ماه مه 31.78 میلیارد دلار بود. صادرات از چین در ماه ژوئن سریعتر از حد انتظار رشد کرد ، زیرا تقاضای جهانی با افزایش مقاومت در برابر واکسن ها و واکسن ها ، باعث کاهش شیوع ویروس ها و تأخیر در بنادر در سراسر جهان شد. CNBC گزارشی در مورد تجارت چین منتشر کرده است.

طبق گمرک چین ، رشد خارجی بسیار بالاتر از حد انتظار بود ، حتی کمی کندتر از ماه مه. به لطف تلاش های پکن برای مقابله با اپیدمی های گسترده تر از محصولات قبلی ، صادر کننده جهانی موفق به احیای اقتصاد از زمان رکود اقتصادی کرونا در سال 2019 شده است. صادرات دلار در ماه ژوئن نسبت به سال گذشته 32.2 درصد افزایش داشت که در ماه مه 27.9 درصد افزایش داشت. تحلیلگران رویترز 23.1٪ افزایش می یابد.

اکنون به نظر می رسد که کاهش محدودیت Covid 19 و واکسیناسیون باعث افزایش تقاضا برای کالاهای چینی در سراسر جهان شده است. حمل و نقل بزرگ در ماه گذشته افزایش مشاغل خارجی را نشان می دهد. نمایشگاه تجاری ایالات متحده در ژوئن به اوج خود رسید ، در حالی که رشد تجارت منطقه یورو طی 15 سال شتاب گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا